Tuesday, December 16, 2008

Inceputul e greu ca si trezitul de dimineata

Uite ca , desi ora e tarzie(pentru unii)am reusit intr-un final sa imi canalizez si ultimele resurse de energie si sa ma incapatanez sa ma recreez si sa imi (re)creez un blog(nu ca nu as mai fi avut unul si pe care l-am pierdut...). Dar nu asta e important. Este important ce o sa scriu aici si cine o sa citeasca. Si revin la titlu...ma simt un pic stanjenita de faptul ca am inlocuit pixul sau creionul cu o tastatura ce nu imi da satisfactia de a o roade la un capat dar imi inlocuieste ustensilele traditionale cu elegante taste "delete" sau "space" sau "tab", "caps lock" si sa nu mai spunem de combinatia fatala"alt-f4".... Caietul meu cel de toate zilele si toate toanele ,ravasit si tacut pe alocuri, cu copertile lui negre, este inlocuit cu o pagina de site,inuman de frumos pregatita. Dupa cum se vede am pastrat parfumul caietului meu in nuanta inchisa a blogului.Suntem in pas cu "moda" si moda inseamna schimbare. Unde mai pui ca iti poti schimba layoutul ca un cameleon...Este toata a ta, bucatica asta mica facuta de alti oameni pentru tine. Parca e un cadou universal.
Simt ca incep sa ma simt in largul meu. Dovada ca nu ma mai pot opri din scris, in ciuda ochilor obositi si mainilor care nu mai vad bine tastatura , la ora asta , incredibil de neagra. Ma opresc deocamdata aici , cu promisiunea de a reveni , cat mai curand.

Sa aveti o noapte cu ganduri intelepte. A mai rasarit un blogger printre voi...

No comments:

Post a Comment

Pages

Powered by Blogger.

the imaginary tree

the imaginary tree

About Me

My photo
There's nothing here to hide... sau in alte cuvinte, sunt asa cum sunt...Cum sunt? Interesanta intrebare...

Followers