Tuesday, June 23, 2009

Nu stiu de ce....maybe you haven't yet painted my world blue


Nu stiu de ce, nu stiu cum si nici unde.
Nu stiu nimic despre mine, cu atat mai putin despre ceea ce port in mine.
Am inceput insa de la un timp, sa am un timp ce nu se mai masoara in minute, ci in priviri si zambete, in altceva...
Si pentru faptul ca dovada existentei mele cere sacrificii, o sa iti dau poate intr-o zi o cutie prafuita si mica, scrijelita din timpul meu cel vechi, in care timpul se scurgea cu lacrimi, in camere intunecate.
O cutie pe care poate nu o sa scrie decat ca mi-as fi dorit sa te cunosc.
Poate o sa o primesti, o sa te faci ca iti place si apoi o sa o arunci ciudat, fara ca tu sa vezi ca mi-am dat seama. O sa te privesc la fel, nu-ti fie teama si nu o sa te cert.
MAYBE, I HAD YOU...fara sa stiu, fara sa stii, intr-o seara ca oricare alta...

No comments:

Post a Comment

Pages

Powered by Blogger.

the imaginary tree

the imaginary tree

About Me

My photo
There's nothing here to hide... sau in alte cuvinte, sunt asa cum sunt...Cum sunt? Interesanta intrebare...

Followers