Friday, April 18, 2014

Aleator

Nu mai inteleg nimic.
Totul mi se pare mic, mic si numai bomboanele colorate de pe hartia din bucatarie mi se par dulci.
Nu mai vreau nimic.
Totul e putin-putin mai gri si speranta e un avion cu motor ce lasa o dara alba ca un nor.

Poate ca nu vreau.
Imi atarn dorintele in bule de sapun si la inghet pe tavan.
Poate ca nu pot.
Praful se intinde degeaba cu degete lungi peste hartii si idei, peste ganduri si bilete de tren.


Pentru ca nu trebuie sa inteleg nimic.
Mi-am linistit genele pe pernele albe si mi-am strans pe langa mine niste vise calde si noi.
Pentru ca nu trebuie sa mai vreau.
Imi spun ca am facut destul si ca e timpul sa imi las mainile sa coboare cu toata greutatea.

Poate ca vreau

Poate ca pot...insa nu vreau.



No comments:

Post a Comment

Pages

Powered by Blogger.

the imaginary tree

the imaginary tree

About Me

My photo
There's nothing here to hide... sau in alte cuvinte, sunt asa cum sunt...Cum sunt? Interesanta intrebare...

Followers