Sunday, December 20, 2009

Daca tu crezi ca…

Daca imi lacrimeaza ochii asta nu inseamna ca vantul bate prea tare, ci cuvintele spuse sau nespuse dor al naibii de tare…
Daca nu ma uit la tine asta nu inseamna ca nu te vad.
Daca nu iti raspund asta nu inseamna ca nu te aud si ca nu o sa iti dau replica inapoi la un moment dat.
Daca nu fac nimic asta nu inseamna ca nu imi pasa, ci mi-am dat seama pe moment de ce e bine si ce e rau.
Daca m-ai facut sa te ascult degeaba si sa te trag dupa mine de fiecare data si ai plecat fara prea multe cuvinte, asta nu inseamna ca o sa ma pregatesc pentru ziua in care o sa te prind neintentionat.
Daca sunt ciudata pentru lumea in care traim asta nu inseamna ca nu o constientizez atat de bine in fiecare zi in care ma trezesc. ca mai uimesc pe cineva.
Daca nu imi place sa mi se picure tampenii nu o sa spun lucrul asta.
Daca ma retrag undeva mai departe asta nu inseamna ca nu traiesc ceea ce vad sau ce aud,ceea ce simt.
Daca pana acum nu am scris nimic adevarat, cred ca ar fi cazul sa te retragi de-o parte caci asta nu inseamna ca scriu pentru oamenii care au prea multi “daca” in viata.
Ce ar fi daca ai lasa “daca” sa se duca naibii si sa il stergi de pe lista…ce ar fi daca “daca” nu ti-ar mai apasa pe trecut si nu ti-ar mai bate atata capul in prezent. Ar ramane decat ide simple si concrete. Ce ar fi daca ai citi fara “daca”?

No comments:

Post a Comment

Pages

Powered by Blogger.

the imaginary tree

the imaginary tree

About Me

My photo
There's nothing here to hide... sau in alte cuvinte, sunt asa cum sunt...Cum sunt? Interesanta intrebare...

Followers