Thursday, December 31, 2009

Inca ceva...

Inca un an, inca o zi, inca un ceas sau o secunda. Cam asta face diferenta acum intre trecut- prezent-viitor. Trecutul este asa cum este si trebuie sa il luam ca atare, prezenttul inca putem sa il mai ascundem sau sa il tranformam intr-un viitor mai frumos decat ne asteptam. Nu mai astept nimic si nu mai sper la nimic, decat ca mi-as dori sa pot sa zambesc mereu fie trecut, fie prezent, fie viitor.
Mi-as dori sa nu mai existe pareri de rau si zambete false, la fel ca si iluzii acoperite de poleiala sau ploi care sa nu spele nimic in urma lor. Mi-as dori o bula mare colorata si inodora in care sa-mi respir visele linistita si sa pot sa zbor mai sus in fiecare zi. Am ceva ce ma tine legata de jos de pamant inca...
Nu ne mai ramane decat sa zambim sau sa ne ducem naibii...E destul de simplu. A, si inca ceva...amintirile...

No comments:

Post a Comment

Pages

Powered by Blogger.

the imaginary tree

the imaginary tree

About Me

My photo
There's nothing here to hide... sau in alte cuvinte, sunt asa cum sunt...Cum sunt? Interesanta intrebare...

Followers