Sunday, December 20, 2009

Din partea mea...numai de bine

Imi place verde, aprope la fel de mult cat imi place sa dansez tango…dar nu amandoua in acelasi timp , nu de alta dar nu tin mortis sa ajung in campionatul din Argentina. Imi plac tatuajele , dar asta nu inseamna ca de ma tai pe lung in rosu cu cerneala cand viata imi pune piedici si rade pe fundal in stereo apoi… imi place sa rad si imi place ca mereu gasesc ceva de care sa iau peste picior, dar asta nu insemna ca te las sa razi la nesfarsit cu mine. Ma gasesc cateodata daca nu de cele mai multe ori prea ganditoare, dar asta nu inseamna ca nu am avut o noapte nedormita, cu multe viziuni si ganduri nescrise din multe motive ascunse dupa fumul iluziei de a trai macar pentru cateva ore.
Imi place negru si vad negru ori de cate ori ma enervezi tu sau cei ca tine care habar nu au ce spun si cum spun. Imi place intunericul caci mi se pare ca ma apara cumva, dar asta nu inseamna ca sunt in bezna si la “mansarda”… ascult “requiem for a dream” si parazitii deopotriva la fel de bine, dar asta nu inseamna ca ma duc la opera sau sa imi imaginez pe cei ce canta rapp, in tutu-uri.
Posed sarcasm destul incat sa te ignor atat de mult incat crezi ca imi pasa si ca te bag in seama…pot sa port adidasi, tricou si pantaloni de traning si sa vb despre Eliade sau Dante cum la fel de bine pot sa te injur in public la o petrecere cu amicii tai de suflet… poti sa te imbraci cat mai bine, cu haine de firma si asortat cu cheile de la masina ce le tot vanturi neintentionat, dar daca esti nul, o sa te vad dezbracat la 4 ace prietene…
Trezeste-te!!! Sunt ceva mai rau decat ti-ai inchipuit…dar din partea mea ai ...numai de bine...

No comments:

Post a Comment

Pages

Powered by Blogger.

the imaginary tree

the imaginary tree

About Me

My photo
There's nothing here to hide... sau in alte cuvinte, sunt asa cum sunt...Cum sunt? Interesanta intrebare...

Followers